Ga naar hoofdinhoud
Vriendenloterij cheque

Vriendenloterij bezorgt cheque met prachtig bedrag

dinsdag 21 februari 2023

Teylers Museum werd verrast met een bezoek van medewerkers van de VriendenLoterij. Directeur Marc de Beyer nam een cheque in ontvangst met het fantastische bedrag van € 306.264. Met dank aan de deelnemers van de loterij heeft Teylers sinds 2007 jaarlijks een grote donatie ontvangen, als vaste beneficiënt van de goededoelenloterij. Dankzij dit partnerschap zijn belangrijke projecten mogelijk geworden waarvoor de financiering ontbrak, zoals restauraties, aanwinsten en publieksactiviteiten.

Site logo

Bezoekersinformatie